Éberszedáló - Master Flux Plus Mobile

Cikkszám: MASTER FLUX PLUS MOBILE Kategória: , ,

Az éber szedációs módszer során relaxa-gáz hatására csökken a páciens féleleme, szorongása az esetlegesen rá váró fogászati kezeléstől.

A relaxa-gáz relaxációs állapotot idéz elő, mely által:

– A beteg fájdalomküszöb szintje megemelkedik, tehát a fájdalomcsillapítás erőteljesebbé válik.

– A beteg éber és együttműködő marad.

– A garatreflexek működnek.

– A kezelési idő gyorsabban telik.

A Master Flux éber szedációs készülékkel nitrogénoxidul és az oxigén gáz keveréke tetszőleges arányban (0-70%) változtatható, mindig a beteg igényeinek megfelelő adagolással.

A Master Flux készülékkel bódítani, altatni nem lehet, csupán az éber szedáció elérésére alkalmas.

A Master Flux alkalmazása teljesen biztonságos, mert használatakor tisztán dinox gáz nem juthat a tüdőbe, mert az oxigén gáz vezérli a gázok áramlását.

A Master Flux készüléket rosszullét, sürgősségi ellátás esetén is lehet alkalmazni. A beteg számára oxigénnel való inhalálást ill. lélegeztetést lehet biztosítani.

Éberszedáló - Master Flux Plus Mobile

Cikkszám: MASTER FLUX PLUS MOBILE Kategória: , ,

A relaxa-gáz relaxációs állapotot idéz elő, mely által:

– A beteg éber és együttműködő marad.

– A garatreflexek működnek.

– A kezelési idő gyorsabban telik.